E-shop je v plném provozu. Doručování zásilek probíhá standardně.

Info 16.3.2020

Na celý náš stát padla karantéra. Toto důležité opatření je třeba respektovat, avšak byste měli vědět, doručování balíčků to nijak neovlivní. Přepravci jezdí dál a výdejní místa zásilkoven fungují také. Pro lepší orientaci, jakou dopravu při vaší objednávce zvolit, jsme pro Vás připravili tento malý přehled. 

ESHOP:

Vaše zásilky budou standardně doručovány.

ZÁSILKOVNA

  • pro přepravce Zásilkovna je možná pouze platba předem (bankovním převodem, kartou, platebním tlačítkem)

PPL

  • pro přepravce PPL je možná platba také dobírkou (kterou doporučujeme uhradit také kartou)
Důrazně doporučujeme využívat primárně platbu předem a to - bankovním převodem, případně kartou či platebním tlačítkem.
Aktuální informace k doručování zásilek
Pro včasné doručení Vašich zásilek děláme my i dopravní společnosti MAXIMUM. V souvislosti s nastalou situací ohledně COVID-19 Vás však prosíme o trpělivost a pochopení. Nastalá situace vyžaduje mnoho systémových opatření, které zajišťují, aby poskytování služeb bylo co nejbezpečnější a chránilo zdraví všech. Tato opatření mohou způsobit změny nebo omezení v doručování zásilek. Termíny doručení mohou být tedy PRODLOUŽENY. Budeme Vám velice vděční za ohleduplnost a pochopení, věříme, že prodloužení nebude delší než několika dní. Pevně doufáme, že danou situaci všichni brzy přečkáme a vrátíme se zpět do běžného provozu! 

PRODEJNA ZLÍN:

Z důvodu nařízení Vlády č. 211 ze dne 14. března 2020 je naše prodejna až do 10.dubna 2020 uzavřena ve smyslu klasického prodeje.

  • můžete si však vyzvednout Vaše osobní odběry z e-shopu, a to v upravené pracovní době PO-PÁ 9:30 - 12:00 a 12:30 - 16:30. 
  • platba bude možná pouze bezkontaktně (tj. kartou), doporučujeme však využít platbu již na e-shopu, a to bankovním převodem, případně kartou či platebním tlačítkem
  • v sobotu 21. března 2020 pak bude prodejna uzavřena úplně

16. března 2020 až do 10.dubna 2020 bude uzavřeno také naše výdejní místo Zásilkovny. Vaše balíčky budou přesměrovány na jiné výdejní místo, o čemž Vás bude informovat Zásilkovna.

Hygiena pracovního prostředí

Dbáme na zdraví svých zaměstnanců a zároveň chráníme to vaše. Proto všichni naši zaměstnanci podléhají kontrole. Při expedici Vašich balíčku je našim expedičním pracovníkům pravidelně měřena teplota, pracují v rukavicích a jsou vybaveni rouškami. Dezinfekce rukou je samozřejmostí. Dále pravidelně dezinfikujeme všechny skladové plochy a prostory, kliky, toalety i šatny. Zásilky pak odevzdáváme našim dopravcům bez osobního kontaktu se zaměstnanci ve skladu a na prodejnách. Ostatní naši zaměstnanci zůstali pracovat z domova, abychom zabezpečili bezproblémové fungování všech našich služeb. Vám doporučujeme využít možnost bezkontaktního doručení k vašim dveřím. Více info níže.

Bezkontaktní doručení

Vaši zásilku si můžete nechat doručit domů zcela bezkontaktně. Nechcete přijít do přímého styku s dopravcem a nebo Vám karanténa znemožňuje osobně balíček převzít? Využijte bezkontaktního doručení. Stačí si objednat zboží z našeho webu, zaplatit kartou předem on-line, platebním tlačítkem a nebo bankovním převodem a objednávku odeslat. Jakmile Vás dopravce PPL bude kontaktovat SMS zprávou a e-mailem, domluvte se přímo s kurýrem, že má Vaši zásilku zanechat před bytem či domem. 

 

 

Další články