Technologie Jack Wolfskin Vibram®

Vibram®

Základní info

Konstrukce podrážky která  byla vyvinuta společně s renomovaným italským výrobcem Vibram® exkluzivně pro boty Jack Wolfskin.

Výsledkem je pevná gumová podrážka odolná proti oděru , která je mimořádně pohodlná . Ideálně se hodí do alpského terénu .

Podrobnosti

Vibram® původně horolezecká podrážka, získala název od italského horolezce VItale BRAManiho, který vedl v roce 1935 expedici v Alpách. 

K realizaci skvělého nápadu nestačí jen nápad samotný, zásadní jsou ingredience, které musí být funkční a fungující, a dále inovativní projekt a materiál vhodný pro tento plánovaný nápad. Ideou Vitale Bramaniho bylo pozvednout úroveň bezpečnosti v horách, jeho designem byla podrážka Carrarmato a nejvhodnějším materiálem byla guma inspirovaná pneumatikami, které jsou funkční na jakémkoli povrchu.

Díky Charlesi Goodyearovi se v roce 1839 konečně podařilo stabilizovat vlastnosti kaučuku, získaného z více než tří stovek rostlin rostoucích v tropických oblastech Země. Goodyear je ve skutečnosti vynálezcem vulkanizace: procesu, který umožňuje kaučuku zahřátím spolu se sírou získat úplnou stabilitu svých vlastností, včetně pevnosti a pružnosti. Vitale Bramani proto zpočátku spolupracoval s firmou, která již byla v daném oboru zběhlá, na výrobě prvních prototypů podrážek s názvem Carrarmato. Následně pokračoval v inovacích a vytvářil stále výkonnější podešve díky svým vlastním směsím, které kombinují přírodní kaučuk s různými chemickými činidly pro stabilizaci, zbarvení a poskytnutí těch konkrétních vlastností, díky nimž technologie Vibram patří mezi nejinovativnější ze všech. Trvanlivost, trakce.

Vibram Gumlite (1989) je směs vhodná pro volnočasovou obuv, zatímco pro outdoorový svět představovaly směsi Vibram Megagrip (2013) a Vibram Arctic Grip (2016) skutečnou revoluci z hlediska přilnavosti, první na skalnatých površích a kluzkém terénu, druhá nabízí nebývalou odolnost na mokrém ledu a sněhu díky kombinaci technologie a designu podešve.

Díky své avantgardní komunikační strategii se VIBRAM®  stal známým po celém světě Společnost se účastnila veletrhů po celé Evropě, vytvořila reklamní kampaně pro každou zemi, kde sídlí její registrační kanceláře nebo prodejci.