Historie značky Under Armour

PRODUKTY   MODELY   TECHNOLOGIE

Under Armour je jedním z předních výrobců sportovního sortimentu, víte jaká je historie této populární značky? Vše to začalo roku 1996 v americkém Washingtonu DC. Zakladatelem firmy byl Kevinem Plankem, bývalý fotbalista a kapitán fotbalového týmu University of Maryland. Když firmu zakládá bylo mu pouhých 23 let a začíná podnikat ze sklepa jeho babičky. Jeho nespokojenost s dostupným sportovním oblečením na trhu se přeměňuje v touhu vylepšit a inovovat stávající výrobky. V té době ještě mladý student neměl nejmenší tušení, že jeho produkty budou udávat trendy sportovcům.

Po promoci se Plank rozhodl navrhnout skvělé tričko. Roku 1996 přichází s prototypem trička, jelikož je nespokojený s neustále potem nasáklým sportovním oblečením, které nevoní. Byl přesvědčený o tom, že existuje cesta, jak najít lepší inovativní řešení, jak tento problém vyřešit a rozhodl se hledat tu správnou cestu. Tento prototyp trička odstartoval vše, tričko bylo měkké, těsné, pružné a co bylo nejdůležitější, že odvádělo pot rychleji než kterýkoliv jiný dostupný produkt na trhu. Sportovec tak během výkonu zůstává v chladu, suchu a tričko je příjemně lehké.

under-armour
under-armour
under-armour

Roku 1997 představuje na trh trička se slavnou technologií HeatGear®, která udržuje tělo v chladu a suchu při horkém počasí. Dále přichází s technologií ColdGear®, která naopak zahřívá a udržuje sucho a teplo sportovce v chladných podmínkách. Také představuje AllSeasonGear®, která udržuje sportovce v měnících se teplotních podmínkách. V roce 1998 se společnost přesouvá do nového sídla v Baltimoru, MD, městě, které od té doby Kevin Plank nazývá svým domovem.

V roce 1999 nastává velký zlom, Under Armour podepsal smlouvu na dodávku produktů pro film Olivera Stonea Any Given Sunday s Al Pacinem a Jamiem Foxxem v hlavních rolích. V klíčových scénách filmu měl fotbalový tým na sobě oblečení a doplňky značky Under Armour, kterých si sportovci na obrazovkách začali všímat. Under Armour se stal v roce 2001 oficiálním dodavatelem National Hockey League a uzavřel licenční smlouvy s Major League Baseball a USA Baseball spolu s klíčovými maloobchodními partnery. Roku 2002 uvádí na trh první řadu spodního prádla

Under Armour vstoupil na burzu 17. listopadu 2005. Roku 2007 je otevřena první maloobchodní prodejna společnosti Under Armour Brand House, která byla otevřena v Annapolis v Marylandu. V roce 2009 značka začíná dělat své první kroky do kategorie běžců a uvádí první běžecké boty. Under Armour zažil obrovský růst ve velmi krátké době. Značka Under Armour si zakládá na inovativních technologiích, které se propisují v celé jejich poměrně krátké historii a rozhodně stojí za to vyzkoušet některé jejich produkty.