Dotazy zákazníků

Vážení, zde jsme pro Vás připravili přehled nejčastějších dotazů od našich zákazníků.

V případě, že zde nenaleznete odpovědi na své otázky, neváhejte nás kontaktovat. Kontakty na nás naleznete zde

 

Je možné zboží vyměnit?

Ano, rádi Vám zboží vyměníme, záleží nám na tom, abyste byli s výběrem spokojeni, proto jsme lhůtu prodloužili na 30 dní. Zboží odešlete zpět v původním neporušeném (nepoškozeném) obalu, bez známek použití, kompletní (včetně příslušenství) a  s dokladem o koupi zboží. Při výměně prosím postupujte podle pokynu uvedených zde

Pokud si nevíte rady s výběrem, kontaktujte nás na naší zákaznické lince, e-mailem nebo na našem online chatu, který najdete na našem webu vpravo dole.

 

Jak reklamovat zboží?

Reklamace je u nás stejně snadná jako výměna zboží. Vždy se budeme snažit vše vyřídit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti. Pokyny, jak při reklamaci postupovat, najdete zde

Je možné zakoupené zboží vrátit?

Pokud se rozhodnete vrátit zakoupené zboží, dle zákona je potřeba dodržet 14 denní lhůtu od obdržení zboží. My jsme se rozhodli Vám dát dostatek času na rozhodnutí a prodloužit lhůtu pro vrácení zboží na 30 dnů. Podmínky pro prodlouženou lhůtu naleznete zde.

Jak postupovat při vrácení zboží najdete zde

Jaké jsou možnosti platby?

Platit můžete na dobírku (39 Kč), předem bezplatně platební kartou, bankovním převodem, metodou PayPal a zrychleným převodem přes online platební tlačítka Vaší banky.

Můžu svou objednávku po odeslání upravit?

Samozřejmě můžete. Stačí zavolat na naši zákaznickou linku nebo napsat e-mail a sdělit nám, jak si přejete Vaši objednávku upravit. Pokud jste si vědomi, že chcete svou objednávku změnit, kontaktujte nás co nejdříve. Po odevzdání zásilky dopravci již změna není možná.

Kdy zboží dorazí?

Informaci o datu doručení zboží najdete přímo v detailu konkrétního produktu.  Po odeslání objednávky Vám pošleme informaci o termínu také v potvrzovacím e-mailu. Máme-li zboží skladem, doba dodání je obvykle 1 až 2 pracovní dny, pokud je dostupné na objednání, pak v rozmezí 5 až 8 pracovních dní.

V případě, že vznikne výjimečná situace a doba doručení bude prodloužená, kontaktujeme Vás e-mailem nebo telefonicky. 

Nevím si rady s výběrem zboží. Pomůžete mi?

Velmi rádi Vám pomůžeme s výběrem jakéhokoli zboží. Koukněte na naši Poradnu. V případě, že jste zde nenašli odpovědi na Vaše otázky, zavolejte nám na zákaznickou linku, napište e-mail nebo nás kontaktujte na online chatu, který najdete na našem webu vpravo dole. 

Nestihl/a jsem si vyzvednout svou zásilku. Pošlete mi ji prosím znovu?

Ano, velmi rádi. Kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince nebo nám napište e-mail. Do e-mailu prosím uveďte číslo své objednávky a Vaší žádosti o opětovné zaslání zboží bude vyhověno. Při opětovném zaslání Vám bude účtováno druhé poštovné.

Po odeslání objednávky mi nepřišel potvrzující e-mail. Jak zjistím, že je vše v pořádku?

Potvrzující e-mail je na Vaši e-mailovou adresu odeslán systémově vždy po přijetí Vaší objednávky. V případě, že Vám potvrzující e-mail nepřišel, kontaktujte nás prosím na [email protected]. Je možné, že došlo při objednávce k chybnému zadání Vašeho kontaktu nebo objednávka nebyla správně dokončená.

Jak mohu objednávku zrušit?

Pokud nebylo objednané zboží dosud předáno dopravci, zavolejte na naši zákaznickou linku nebo nás kontaktujte e-mailem.

Vracíte poštovné v případě, že zašlu zboží zpět?

V případě, že vracíte zboží v rámci "vracení zboží v zákonné lhůtě 14 dní bez udání důvodu", ano vrátime Vám i náklady na dopravu. Je důležité zdůraznit, že do nákladu na dopravu nespadají náklady za platbu (dobírka),  neb nabízíme hned několik bezplatných variant úhrady. 

Zde citujeme obchodní zákoník: 

"Odstoupí-li Kupující oprávněně od Kupní smlouvy, je Prodávající povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit peněžní prostředky Kupujícímu, ne však dříve, než mu Kupující předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal. Dle ustanovení § 1832 občanského zákoníku Prodávající vrátí Kupujícímu Kupní cenu zboží a náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání. Prodávající upozorňuje, že v souladu § 1820 odst. 1 písm. g), nese náklady na vrácení zboží Kupující, to platí i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou."

Je možné dodatečně změnit místo dodání?

Ano, před předáním zásilky dopravci je možné kontaktovat naši zákaznickou linku a adresu dodání upravit. Jakmile je zásilka předána dopravci, můžete se obrátit na kontaktní telefon daného dopravce, který obdržíte v den dodání.

Je možný osobní odběr?

Ano, a to v naší prodejně ve Zlíně. Podrobnější informace o prodejně naleznete zde

Můžu smazat svůj zákaznický účet?

V případě, že si již nepřejete mít na naši stránce zákaznický účet, prosím kontaktuje nás. O smazání svého zákaznického účtu můžete požádat prostřednictvím emailu, telefonicky nebo nám můžete napsat i na chat. Váš účet bude smazán bez zbytečných odkladů i hned po Vaši žádosti. 

Po smazání účtu si jej můžete kdykoliv znovu vytvořit opětovnou registraci zde