Nemilá situace s pandemií nás bohužel postihla opětovně a dne 22.10.20 byla vyhlášena celostátní karanténa. Toto důležité opatření je třeba respektovat, avšak byste měli vědět, doručování balíčků to nijak neovlivní.

Přepravci fungují stále beze změny, stejně tak výdejní místa od Zásilkovny.

Chceme Vám však nákup a doručení Vašeho balíčku co nejvíce zpříjemnit a tak jsme pro Vaši lepší orientaci, jakou dopravu v objednávce zvolit, připravili následující malý přehled. 

ESHOP:

Vaše zásilky budou standardně doručovány.

ZÁSILKOVNA

  • pro přepravce Zásilkovna je možná pouze platba předem (bankovním převodem, kartou, platebním tlačítkem). Dobírka je bohužel dočasně deaktivována.

PPL

  • pro přepravce PPL je možná platba dobírkou, není bohužel však možné ji platit kartou, je třeba hotovosti. Proto Vás prosím důrazněji žádáme, využijte platby za zboží předem (bankovním převodem, kartou, platebním tlačítkem). 
Aktuální informace k doručování zásilek
Pro včasné doručení Vašich zásilek děláme my i dopravní společnosti MAXIMUM. V souvislosti s nastalou situací ohledně COVID-19 Vás však prosíme o trpělivost a pochopení. Nastalá situace vyžaduje mnoho systémových opatření, které zajišťují, aby poskytování služeb bylo co nejbezpečnější a chránilo zdraví všech. Tato opatření mohou způsobit změny nebo omezení v doručování zásilek. Termíny doručení mohou být tedy PRODLOUŽENY. Budeme Vám velice vděční za ohleduplnost a pochopení, věříme, že prodloužení nebude delší než několika dní. Pevně doufáme, že danou situaci všichni brzy přečkáme a vrátíme se zpět do běžného provozu! 

PRODEJNA ZLÍN:

Z důvodu nařízení Vlády ze dne 21. října 2020 je naše prodejna až do odvolání uzavřena ve smyslu klasického prodeje.

  • můžete si však vyzvednout Vaše osobní odběry z e-shopu, a to v upravené pracovní době PO-PÁ 9:00 - 12:00 a 12:30 - 17:00. 
  • platba bude možná pouze bezkontaktně (tj. kartou), doporučujeme však využít platbu již na e-shopu, a to bankovním převodem, případně kartou či platebním tlačítkem

Hygiena pracovního prostředí

Dbáme na zdraví svých zaměstnanců a zároveň chráníme to vaše. Proto všichni naši zaměstnanci podléhají kontrole. Při expedici Vašich balíčku je našim expedičním pracovníkům pravidelně měřena teplota, pracují v rukavicích a jsou vybaveni rouškami. Dezinfekce rukou je samozřejmostí. Dále pravidelně dezinfikujeme všechny skladové plochy a prostory, kliky, toalety i šatny. Zásilky pak odevzdáváme našim dopravcům bez osobního kontaktu se zaměstnanci ve skladu a na prodejnách. Ostatní naši zaměstnanci zůstali pracovat z domova, abychom zabezpečili bezproblémové fungování všech našich služeb. Vám doporučujeme využít možnost bezkontaktního doručení k vašim dveřím. Více info níže.

Bezkontaktní doručení

Vaši zásilku si můžete nechat doručit domů zcela bezkontaktně. Nechcete přijít do přímého styku s dopravcem a nebo Vám karanténa znemožňuje osobně balíček převzít? Využijte bezkontaktního doručení. Stačí si objednat zboží z našeho webu, zaplatit kartou předem on-line, platebním tlačítkem a nebo bankovním převodem a objednávku odeslat. Jakmile Vás dopravce PPL bude kontaktovat SMS zprávou a e-mailem, domluvte se přímo s kurýrem, že má Vaši zásilku zanechat před bytem či domem.

 

 

Ano, lhůtu pro vrácení či výměnu jsme změnili ze zákonných  14 dní na 30 dní. 

Ano, náš internetový obchod je vám k dispozici 24/7 na adrese adsport.cz. Našim zákazníkům momentálně nabízíme možnost osobního odběru přímo na prodejna AD Sport Zlín, prodlouženou lhůtu pro vrácení a výměnu na 30 dní a také připravujeme mimořádnou dopravu ZDARMA. Sledujte pravidelně naše stránky, soc. sítě či začněte odebírat Newsletter. 

V našem skladu jsme přijali několik bezpečnostních opatření na ochranu všech našich logistických týmů a zákazníků.
Kurýrní služby používají opět ochranné pomůcky, rovněž se snaží udržovat bezpečnou vzdálenost při doručování zásilek a akceptují možnost bezkontaktního předání.

V případě, že již byl balík odeslán z našeho skladu, neváhejte se obrátit na našeho přímo na dopravce. V případě, že je ještě zásilka u nás, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum. Právě tam vyřídí vše k Vaší spokojenosti. 

Váš balík by měl na vás čekat, dokud si ho nevyzdvihnete. Nedělejte si starosti, prodloužili jsme lhůtu pro vrácení na 30 dní abyste měli dostatek času se rozhodnout, zda se vám věci z objednávky líbí. V případě, že na adrese Vašeho pracoviště nikdo balík nepřevzal a zboží je tedy u dopravce, kontaktujte přímo jej a zažádejte si o změnu adresy doručení. 

Naším cílem je zpracovat vše v co nejkratším možném čase. V současnosti nám může trvat tento proces malinko déle. Proto Vás prosíme o trpělivost a shovívavost. O přijetí balíku a celém postupu Vás budeme informovat. 

Ano, výměna zboží na prodejně je možná. Využijte prosím k tomuto procesu naši upravenou provozní dobu a to PO-PÁ 9:00 - 12:00 a 12:30 - 17:00. Na prodejně však nebude umožněno se zdržovat déle než po dobu vyzvednutí balíčku a zpracování procesu výměny. Poprosíme Vás tedy, abyste si zboží pro výměnu předem rezervovali a to buď telefonicky, e-mailem a nebo na našich stránkách s variantou doručení "osobní odběr". Myslete však na to, že vyzkoušení zboží nebude možné.